I Wanna Be The Forums!

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Chat button has been eaten. Click here to join in the idling fun!

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Cantavanda

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 67
46
Crap! / Re: Ashes of Ariandel
« on: November 08, 2016, 08:27:49 am »
I'm still busy with DS1, so no DS3 for me yet lol. I just beat Quelaag the hotty spider!! And I'm now in the convenant of her sister, the beatiful beautiful lady <3

47
Crap! / Re: Fuck Lolgamer
« on: November 06, 2016, 09:47:55 am »
yea fuck 'm

48
Crap! / Re: -
« on: November 03, 2016, 10:11:30 am »
Even though only one message happens per day on average, almost every member logs in daily, and this has been going on for over a year.
What dedication!

I think the reason is the Chrome new tab shortcuts lol!

49
Fangames! / Re: I Wanna Kill EVERYTHING (Fangame)
« on: November 02, 2016, 02:05:10 pm »
OMG Story yeller is back!

50
Crap! / Re: The Butcher Of Congo
« on: October 31, 2016, 09:10:54 am »
I am a Belgian high school student, and I have learned most of this in class. This is just to say that there's no history-hiding or propaganda here.

51
Crap! / Re: Gears of War 4
« on: October 22, 2016, 09:31:53 am »
Yes that's really cool!

52
Crap! / Re: Holy shit, I did it!
« on: October 20, 2016, 05:41:20 am »
Yup, he's an achievement cheater! :P

53
Crap! / Re: Holy shit, I did it!
« on: October 19, 2016, 06:56:17 am »
All heists in Payday 2 finished on One Down difficulty. The new mask looks absolutely sick.

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/437239154029723238/F2C4F4A4CDEF178D6EF511504CA2DDEA441487DF/

add my steam you fuckman

http://steamcommunity.com/profiles/76561198261078478/
w*f how do you have almost all achievements in just 166 hours?? O_O

54
Crap! / Re: Holy actual shit
« on: October 09, 2016, 07:11:45 am »
Good job!!!

55
General Games! / Re: You're Banned Because...
« on: September 26, 2016, 09:14:45 am »
Banned because VVVVVV gimmicks/levels are overused in IWBTG fangames!!

56
Crap! / Re: We are the best forum ever
« on: September 14, 2016, 04:56:12 am »
cool

57
Crap! / Re: Holy actual shit
« on: September 05, 2016, 04:08:38 pm »
I don't play WoW or Runescape (idk) so I don't understand, care to understand?

58
Avatar: The Last Airbender, my favourite show of all history of TV, cartoons, animes and series.

60
Crap! / Re: Yawn
« on: August 26, 2016, 01:06:10 pm »
...

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 67