I Wanna Be The Forums!

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Chat button has been eaten. Click here to join in the idling fun!

Author Topic: Syobon Action 3 ( Cat Mario ) by Dakaarts  (Read 16935 times)

dakaarts

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 338
  • Call me Daka. I made "I wanna be the Rockman!" >:3
    • View Profile
Syobon Action 3 ( Cat Mario ) by Dakaarts
« on: August 17, 2011, 12:25:48 pm »

Hi, so time ago ( like  more than a year I think ) one of the games I most effort put was SA3, also known as
"cat mario 3". So is a fan-sequel to the original SA1 and 2. You can try it here:

http://syobonaction3.weebly.com/

SCREENS


as of 17/8/11 got over 2500 downloads. It's not really good, many times u can get a bit stuck, and back then my GM skills sucked very hard, but well, the whole engine is mine, and that is what im proud of :B
Try it and tell me what you think. Oh, and DON'T watch the video in the "webpage", it shows how to beat everything so it may spoil ur joy with the funny traps.
Logged
Click here to download I Wanna be the Rockman - http://kayin.pyoko.org/iwbtg/forums/index.php?topic=12485.0

Im 19 years old, Bulgarian. Hablo Español :3!

Valkema

  • Anonly Asia O_O
  • The Guy
  • *****
  • Posts: 1476
  • What. I'm busy right now.
    • View Profile
Re: Syobon Action 3 ( Cat Mario ) by Dakaarts
« Reply #1 on: August 17, 2011, 04:59:07 pm »

Looks like shit, just like the 2 games it's a fangame of. So good job imitating the originals.
Logged

Alpha

  • Prophet of Doom
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 353
  • The world is a vampire.
    • View Profile
Re: Syobon Action 3 ( Cat Mario ) by Dakaarts
« Reply #2 on: August 17, 2011, 05:11:39 pm »

WHAT IS THE PROBLEM WITH COMING UP WITH SOMETHING ORIGINAL. IS THERE SOME OF KIND OF SECRET TABOO ON IT THAT I'M NOT AWARE OF?

EDIT: On a serious note, I hate these kinds of games, where you die seemingly at random because there's so much hidden shit that kills you. I hate it when the only way to make it through the stage is to play it so many times that you memorize where all the hazards are.
« Last Edit: August 17, 2011, 05:24:50 pm by Alpha20K »
Logged

Ellipsis

  • Ellipsis
  • The Guy
  • *****
  • Posts: 1907
    • View Profile
    • If Not Equal Limited
Re: Syobon Action 3 ( Cat Mario ) by Dakaarts
« Reply #3 on: August 17, 2011, 05:13:12 pm »

I like it.
I enjoyed the first syobon action game and this game seems to be more or less just as good (at least from what I've played of it).
Anyway yeah. I think it's really quite fun and very much keeping to the style of the original while adding some new ideas.
Logged

dakaarts

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 338
  • Call me Daka. I made "I wanna be the Rockman!" >:3
    • View Profile
Re: Syobon Action 3 ( Cat Mario ) by Dakaarts
« Reply #4 on: August 17, 2011, 05:33:24 pm »

...So good job imitating the originals.
coming from you, im glad. thank you.
WHAT IS THE PROBLEM WITH COMING UP WITH SOMETHING ORIGINAL. IS THERE SOME OF KIND OF SECRET TABOO ON IT THAT I'M NOT AWARE OF?..
xD. sorry that is a fangame, but i wanted to do one of cat mario. here, play this, one of my games that is.. well, playable. I made it BEFORE SA3, so is shittier, but 99% graphics are mine. it's a typical platformer/sidescroller.
http://sandbox.yoyogames.com/games/107498-boxventure
dont worry, after i finish Rockman, ill do a game, not a fangame :D
and here my very first game
http://sandbox.yoyogames.com/games/65150-angry-soldier :3
I like it.
I enjoyed...
thank you so much!  ;D
Logged
Click here to download I Wanna be the Rockman - http://kayin.pyoko.org/iwbtg/forums/index.php?topic=12485.0

Im 19 years old, Bulgarian. Hablo Español :3!

NocturnalGamer

  • Newbie
  • *
  • Posts: 48
  • If i'm very stupid is because i'm 13.
    • View Profile
Re: Syobon Action 3 ( Cat Mario ) by Dakaarts
« Reply #5 on: July 20, 2013, 07:11:58 pm »

Esta bueno el juego, igual que los dos primeros  ;D
Logged
S-O-R-R-Y  F-O-R  M-Y  E-N-G-L-I-S-H

LOL

core

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 409
  • pls come back
    • View Profile
Re: Syobon Action 3 ( Cat Mario ) by Dakaarts
« Reply #6 on: July 25, 2013, 10:07:26 am »

I remember this.
Azuritereaction was playing this and I was like "wait, didn't dakaarts make this" and then I realized that he was, in fact playing your fangame. It probably got 2500 downloads because of Dez tbh.
But still, that doesn't change the fact that this is really shitty.
« Last Edit: July 29, 2013, 03:00:26 pm by nullCore »
Logged
Join the official IWBTF discord server!
Quote from: Yb
That was fucking obnoxious