I Wanna Be The Forums!

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Chat button has been eaten. Click here to join in the idling fun!

Pages: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 106

Author Topic: I wanna be the Fangame! FINAL  (Read 491151 times)

Matt

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile

How many secret areas are even there?

I don't even know anymore.. Like... 12?
Logged

notquiteNBG

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 68
  • It's no moon...
    • View Profile

How big are these secret areas?
Logged
I like TF2.

zapuppy

  • Zapuppy
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 333
  • AND TOMORROW SPRING IS HERE
    • View Profile
Re: I wanna be the fangame! 25K DL's, pl0x nominate for IGOTY09, final testing b
« Reply #812 on: December 26, 2009, 10:57:00 am »

How big are these secret areas?
Be Patient!
Logged

Salamander

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 244
    • View Profile

How many secret areas are even there?
How big are these secret areas?
Keep going this way and they wont be secret anymore.
Logged
<Kayin> You know, I always said necroing is okay, but the other admins ignore me. :(

tijit

  • IWBTG Champion
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 591
  • yatta
    • View Profile
    • tijital-games.com

They're secret and they'll stay that way.. or at least until people put up youtube vids of them. But they're so hard to find and some of them are so difficult that I'm guessing it'll be a fairly long amount of time before people have found them all. I'm not underestimating you guys, I'm just an evil bastard, and wanted something that'll last. So I think somehow that me and the other developers are gonna have a bet on how quickly people can find all the items. I would say 2 months, but only coz I know there are some people out there who aren't gonna stop until they find them.
Logged

I had insomnia before it was cool

dcx666

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 553
  • Updating this joint
    • View Profile
    • http://www.youtube.com/user/dcx666
Re: I wanna be the fangame! 25K DL's, pl0x nominate for IGOTY09, final testing b
« Reply #815 on: December 27, 2009, 12:16:27 pm »

They're secret and they'll stay that way.. or at least until people put up youtube vids of them. But they're so hard to find and some of them are so difficult that I'm guessing it'll be a fairly long amount of time before people have found them all. I'm not underestimating you guys, I'm just an evil bastard, and wanted something that'll last. So I think somehow that me and the other developers are gonna have a bet on how quickly people can find all the items. I would say 2 months, but only coz I know there are some people out there who aren't gonna stop until they find them.

hehehe
Logged
<a href="http://www.youtube.com/user/dcx666?feature=creators_cornier-%2F%2Fs.ytimg.com%2Fyt%2Fimg%2Fcreators_corner%2FYouTube%2Fyoutube_32x32.png"><img src="//s.ytimg.com/yt/img/creators_corner/YouTube/youtube_32x32.png" alt="Subscribe to me on YouTube"/></a><img src="//www.youtube-nocookie.com/gen_204?feature=creators_cornier-//s.ytimg.com/yt/img/

andre98

  • Newbie
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Re: I wanna be the fangame! 25K DL's, pl0x nominate for IGOTY09, final testing b
« Reply #816 on: December 27, 2009, 02:26:51 pm »

Downloded, played, awesome.

Haven't had much time to play, but I'll try to go on tonight. Stuck on the first flower.

The more you say how hard it will be to find the items, more motivated the members will become, if it was planed to be hard to find, prepare to be amazed. Not for me though, I'm still strugling to beat IWBTG, secrets are not for me.

Ho BTW, hi ;D
Logged
I sat like 5 minutes staring at an ugly car google ad at the right side of the page just to come up with this shit.

Matt

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
Re: I wanna be the fangame! 25K DL's, pl0x nominate for IGOTY09, final testing b
« Reply #817 on: December 28, 2009, 07:47:25 am »


Ho BTW, hi ;D

Hi! And Thanks!

Tij is very optimistic with 2 months. I swear to god, at least one of you will find them all within 3 weeks.
Logged

Miracle

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 844
  • Guy, did you murder Rita?
    • View Profile

Yo matt! Is It true you deleted some secrets that where in the beta?  ???
Logged

Yeti99

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
  • Yeti eat you now. Have a nice day.
    • View Profile

I'm at what I think is the end, and I can't beat the
Rainbow move from teh stickykeys.
Does v3 have that? I can't remeber which one I downloaded.

Anyway, how to dodge?

rainbow move worse than  :spikes::fruit:
Logged
Y'know, some people think Captain Falcon is overpowered in Brawl. What they don't realize is Captain Falcon is deliberately holding himself back.
Fully powered Falcon = Armageddon

Matt

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile

I'm at what I think is the end, and I can't beat the
Rainbow move from teh stickykeys.
Does v3 have that? I can't remeber which one I downloaded.

Anyway, how to dodge?

rainbow move worse than  :spikes::fruit:


Haha, seriously? That's so easy to avoid!

 You can doge it by double jumping on one corner of the room just before he shoots it, and running towards the other corner as it goes towards you.


As for deleting secrets in the beta; we didnt really Delete them, so much as improve them. Some are entirely different, and other you will have to get to via a different entrance.

Expect a lot to be different, but the base is there.
Logged

dcx666

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 553
  • Updating this joint
    • View Profile
    • http://www.youtube.com/user/dcx666

so just to double check this game is still technically still in it "beta testing" stage because lately im getting confused
Logged
<a href="http://www.youtube.com/user/dcx666?feature=creators_cornier-%2F%2Fs.ytimg.com%2Fyt%2Fimg%2Fcreators_corner%2FYouTube%2Fyoutube_32x32.png"><img src="//s.ytimg.com/yt/img/creators_corner/YouTube/youtube_32x32.png" alt="Subscribe to me on YouTube"/></a><img src="//www.youtube-nocookie.com/gen_204?feature=creators_cornier-//s.ytimg.com/yt/img/

tijit

  • IWBTG Champion
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 591
  • yatta
    • View Profile
    • tijital-games.com

There were 3 betas released publically and a 4th which is private (which is updated regularly based on playtester's bug reports and suggestions)
Logged

I had insomnia before it was cool

dcx666

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 553
  • Updating this joint
    • View Profile
    • http://www.youtube.com/user/dcx666

ahhh makes sense now...thx for the news...now i felt less confused now...now back to game maker D:
Logged
<a href="http://www.youtube.com/user/dcx666?feature=creators_cornier-%2F%2Fs.ytimg.com%2Fyt%2Fimg%2Fcreators_corner%2FYouTube%2Fyoutube_32x32.png"><img src="//s.ytimg.com/yt/img/creators_corner/YouTube/youtube_32x32.png" alt="Subscribe to me on YouTube"/></a><img src="//www.youtube-nocookie.com/gen_204?feature=creators_cornier-//s.ytimg.com/yt/img/

andre98

  • Newbie
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile

Sorry to back up a passed conversation, though I'm intrigued with something.

Tijitdamijit, how are they secret areas, if you posted a video on youtube showing how to get them a year ago?
Logged
I sat like 5 minutes staring at an ugly car google ad at the right side of the page just to come up with this shit.
Pages: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 106