I Wanna Be The Forums!

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Gaiden 1.2 patch released. Click here to download!

Author Topic: Twitter  (Read 1340 times)

Rebag102

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 346
  • Twilight Sparkle
    • View Profile
    • Twitch
Twitter
« on: July 31, 2014, 05:52:05 pm »

post your twitter so i can follow you
Rebag102

Rebag102

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 346
  • Twilight Sparkle
    • View Profile
    • Twitch
Re: Twitter
« Reply #1 on: August 14, 2014, 01:41:05 am »

Bump Cause I Want to follow you

null

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 420
  • pls come back
    • View Profile
    • Tumblr
Re: Twitter
« Reply #2 on: August 14, 2014, 07:12:50 am »

I have a twitter but I usually tweet in non-English language so yeah.
Logged
Join the official IWBTF discord server! https://discord.me/iwbtg
Quote from: Yb
That was fucking obnoxious

Currently working on an android game inspired by IWBTG.

Katz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 521
    • View Profile
Re: Twitter
« Reply #4 on: September 19, 2016, 08:31:49 pm »

@KatzIWBTG
Logged
Join the official IWBTF discord server! https://discord.me/iwbtg

liquidCorgster

  • Signature Moderator
  • The Guy
  • *****
  • Posts: 2949
  • hanged man
    • View Profile
Re: Twitter
« Reply #5 on: September 19, 2016, 10:17:16 pm »

@corgsterr
Logged

Infinite

  • The Headdesk News
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 306
  • PLAY BALL!
    • View Profile
Re: Twitter
« Reply #6 on: September 20, 2016, 04:29:40 pm »

@Infinitetilde

Probably don't follow me if you don't play/follow smash since that's almost all I tweet about lmao
Logged
I was worried you stepped on a lego and died or something
what the hell is this glorious mess?
https://www.discord.me/iwbtg

Sarah

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Twitter
« Reply #7 on: September 20, 2016, 08:31:11 pm »

I don't have a Twitter.
Logged
It's okay, we've all been literally retarded at some point in our lives.

liquidCorgster

  • Signature Moderator
  • The Guy
  • *****
  • Posts: 2949
  • hanged man
    • View Profile
Re: Twitter
« Reply #8 on: September 21, 2016, 01:41:21 am »

I don't have a Twitter.

i didn't, until recently. i'm treating it as a demented journal of sorts
Logged

LOLGAMMER

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 688
  • aka lolgamer
    • View Profile
Re: Twitter
« Reply #9 on: September 21, 2016, 05:42:20 am »

My mom doesn't allow me to have a twitter account :///
Logged

Kloud

  • PRO
  • The Guy
  • *****
  • Posts: 1046
  • I hate myself
    • View Profile
Re: Twitter
« Reply #10 on: September 27, 2016, 10:32:03 pm »

Ya know I never really got twitter, it's just fucking status updates it's facebook clone but with less substance. disgusting

Katz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 521
    • View Profile
Re: Twitter
« Reply #11 on: September 28, 2016, 11:37:02 am »

wanna see low-quality shit memes? hit that follow button!
Logged
Join the official IWBTF discord server! https://discord.me/iwbtg

Infinite

  • The Headdesk News
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 306
  • PLAY BALL!
    • View Profile
Re: Twitter
« Reply #12 on: September 29, 2016, 10:38:25 pm »

wanna see low-quality shit memes? hit that follow button!
haven't regretted it one bit tbh
Logged
I was worried you stepped on a lego and died or something
what the hell is this glorious mess?
https://www.discord.me/iwbtg

null

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 420
  • pls come back
    • View Profile
    • Tumblr
Re: Twitter
« Reply #13 on: October 01, 2016, 07:26:47 pm »

wanna see low-quality shit memes? hit that follow button!
haven't regretted it one bit tbh
same tbh
Logged
Join the official IWBTF discord server! https://discord.me/iwbtg
Quote from: Yb
That was fucking obnoxious

Currently working on an android game inspired by IWBTG.