I Wanna Be The Forums!

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Chat button has been eaten. Click here to join in the idling fun!

Poll

Do you like my game? What could I do to make it better?

I Love It!
It's good, but change this (post)
I Hate It Because (post)
Ill like it if (post)

Pages: 1 2 [3] 4 5 6

Author Topic: I Wanna Be The King!  (Read 38498 times)

pserafi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 541
    • View Profile
Re: I Wanna Be The King!
« Reply #30 on: May 11, 2010, 03:40:53 pm »

im the 666th downloader. xD
I know for a fact you will get the unexpected error lol
Logged

pserafi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 541
    • View Profile
Re: I Wanna Be The King!
« Reply #31 on: June 06, 2010, 01:06:02 pm »

yeah posting too say not much work has been done on iwbtk, sumers coming up so ill have more time.
heres an idea i had that i wanted feedback for, you will have to shoot enemys then
http://www.youtube.com/watch?v=NbinZNWi4d8&safe_search=on
working on iwbtg style prolouge
« Last Edit: June 08, 2010, 05:37:11 pm by pserafi »
Logged

Wolsk

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 579
  • Wolsky McKitty :3
    • View Profile
    • My Youtube
Re: I Wanna Be The King!
« Reply #32 on: June 06, 2010, 02:42:22 pm »

yeah posting too say not much work has been done on iwbtk, sumers coming up so ill have more time.
heres an idea i had that i wanted feedback for, you will have to shoot enemys then
http://www.youtube.com/watch?v=NbinZNWi4d8&safe_search=on
It looks cool.
You should make the stars come less often and kill you.
Logged
yeah
ebola is super funny lol
EBOLA (i still lmfao)

pserafi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 541
    • View Profile
Re: I Wanna Be The King!
« Reply #33 on: June 13, 2010, 06:07:41 pm »

i wanted to keep it like the original galaga, and trust me, it will be hard enough without the stars
edit: I added a poll, answer it!!!
Logged

Tenka.o2SE

  • Newbie
  • *
  • Posts: 48
    • View Profile
Re: I Wanna Be The King!
« Reply #34 on: June 13, 2010, 11:46:16 pm »

This may sound retarded but... how do you start? I clicked Start already and I go to some screen that says DEMO and numbers... What do?
Logged

myusernameismatt

  • Newbie
  • *
  • Posts: 9
  • KAYIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!
    • View Profile
    • http://www.youfail.org
Re: I Wanna Be The King!
« Reply #35 on: June 14, 2010, 12:55:54 am »

 after you beat the glados boss what do you do im just in the room and i have no idea where to  go (im on the platform in the middle of the room if it matters
Logged
GOALS:
beat IWBTG on medium: [X]
beat IWBTG on hard: [X]
beat IWBTG on V. hard: [ ]
beat IWBTG on imposible: [ ]
get all secreat items: [X]
beat boss rush: [X]

pserafi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 541
    • View Profile
Re: I Wanna Be The King!
« Reply #36 on: June 14, 2010, 12:55:40 pm »

This may sound retarded but... how do you start? I clicked Start already and I go to some screen that says DEMO and numbers... What do?
that is the start screen, if your not showing up, try clicking one and easy on the main menu.
 after you beat the glados boss what do you do im just in the room and i have no idea where to  go (im on the platform in the middle of the room if it matters

the platform is a glitch, that area is not compltete yet, and its not glados its aquana
Logged

saki2478

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
Re: I Wanna Be The King!
« Reply #37 on: June 19, 2010, 07:31:01 pm »

wow..i cant get past the room with all teh flying laser guyz.. im at the bottom left corner and i can get both spikes to go but not get up there, ??? help? btw its the 2nd room after tank fall.
Edit:lol nvm as soon as i did that, i went back decided to try one last time and i hit the damn hidden block lmao sorry guy!
« Last Edit: June 19, 2010, 07:40:50 pm by saki2478 »
Logged

pserafi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 541
    • View Profile
Re: I Wanna Be The King!
« Reply #38 on: June 21, 2010, 03:32:41 pm »

wow..i cant get past the room with all teh flying laser guyz.. im at the bottom left corner and i can get both spikes to go but not get up there, ??? help? btw its the 2nd room after tank fall.
Edit:lol nvm as soon as i did that, i went back decided to try one last time and i hit the damn hidden block lmao sorry guy!
^lol

I added a poll and made my own forum, new version will be out soon, maybe with costumes
edit: new version out, bonus for finding both items and beating both bosses, also secret rroom, just press a, also got real wall jumps working in the NEW pitfall secret item room
« Last Edit: June 21, 2010, 04:00:55 pm by pserafi »
Logged

Tenka.o2SE

  • Newbie
  • *
  • Posts: 48
    • View Profile
Re: I Wanna Be The King!
« Reply #39 on: June 21, 2010, 10:20:30 pm »

About the poll... I personally used to think that IWBTFG is the only FanGame worth trying... But this one has potential, don't know how much but make it harder man, put more traps but don't exagerate and make a nice game, the potential of this game is up to you!
Logged

Neko Desu

  • The Guy
  • *****
  • Posts: 1901
    • View Profile
Re: I Wanna Be The King!
« Reply #40 on: June 21, 2010, 10:22:00 pm »

"Better than all of them combined"

Yeah. Impudent arrogance?
Logged

Storyyeller

  • The Guy
  • *****
  • Posts: 1297
    • View Profile
Re: I Wanna Be The King!
« Reply #41 on: June 21, 2010, 11:48:03 pm »

Seeing as Fail and Legendary are in there, I think that "all of them combined" has negative value. So not really hard to exceed.
Logged

Neko Desu

  • The Guy
  • *****
  • Posts: 1901
    • View Profile
Re: I Wanna Be The King!
« Reply #42 on: June 22, 2010, 12:30:55 am »

Seeing as Fail and Legendary are in there, I think that "all of them combined" has negative value. So not really hard to exceed.

We have to look at this from a mathematical perspective. IWBTG and IWBTLegendary can cancel each other out since their levels of awesomeness and fail (respectively) are nearly equal. Similarly, Fail and Fangame can also cancel each other out, leaving us with only Tribute and Ultimatum.

Only tribute and ultimatum.

This game still fails
Logged

pserafi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 541
    • View Profile
Re: I Wanna Be The King!
« Reply #43 on: June 22, 2010, 01:59:03 pm »

ok, anyone found the bonus yet?
and chronofox, why does my game fail, cause its not finished, ill have it finished by the end of summer
i said there will be more costumes and there will, either today and tommorow, but youll have to work for them
i am now working with a series of deadlines, so I REALLY need voice actors technokid101 is doing the kid, i still need the bosses voiced, mainly the engineer and the scorpion
so if you would like to voice act pick one and pm me
boss          voice
engineer       fat lady
scorpion       tough guy
aquana         robotic chick(needs to be computer generated if anyones good at that)
nihalanth      god like
metroid         nerd(i might end up doing this one)
missingno      ominous
secret boss    any normal voice
edit:yeah the new version with the way to unlock other costumes is out
Logged

Storyyeller

  • The Guy
  • *****
  • Posts: 1297
    • View Profile
Re: I Wanna Be The King!
« Reply #44 on: June 22, 2010, 02:04:50 pm »

I think Chrono meant that it fails because you sound arrogant.
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 6